بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانیم از مراحل برای فکر استراتژیک در مورد یک پروژه طراحی وب استفاده کنیم:

1 جهت طراحی هدف محور

 

شما هدف وب سایت خود را تعیین کرده اید ، اهدافی را که می خواهید به دست آورید تعیین کرده اید ، مخاطبان خود را شناسایی کرده و تصویر نام تجاری خود را تعیین کرده اید. اکنون می توانید نسبت به اجرای آن اقدام کنید. بنابراین چگونه می توانید تصمیمات طراحی را با استراتژی خود همگام سازی کنید؟ بگذارید این را با یک مثال احتمالی توضیح دهم.

فرض کنید هدف اصلی شما افزایش تعداد مشترکان سرویس وب شما است. چگونه طراحی شما می تواند به تحقق این هدف کمک کند؟ من می توانم حداقل سه مورد را در اینجا ببینم که تفاوت ایجاد می کند:

 

       قطعه "درباره ما" را در صفحه فرود خود تا حد ممکن واضح و روشن بیان کنید. بازدید کنندگان شما نباید هیچ گونه سردرگمی در مورد عملکرد وب سایت شما داشته باشند.

       برای برجسته شدن دکمه یا پیوند ثبت نام از رنگ و کنتراست استفاده کنید. اگر افراد نتوانند آن را پیدا کنند ، ثبت نام زیادی انجام نمی دهید.

       با حذف عناصر غیرضروری و اختیاری ، روند ثبت نام را ساده کنید. بعداً افراد می توانند موارد را پر کنند. اگر فرم طولانی به نظر برسد ، ممکن است افراد از پر کردن آن منصرف شوند.

اینها تنها سه راهی است که می توانید طراحی خود را به سمت دستیابی به هدف افزایش تعداد ثبت نام در سرویس خود هدایت کنید. اهداف شما ممکن است متفاوت باشد ، اما استراتژی یکسان است:

 تمام عناصر طراحی را برای دستیابی به این اهداف شکل دهید و متمرکز کنید.

همین استراتژی در مورد مارک و مخاطب شما صدق می کند: زیبایی شناسی را که به بهترین وجهی متناسب با آن باشد طراحی کنید. اگر تمرکز وب سایت شما سرگرمی است ، پس یک "تجربه" ایجاد کنید. شما آزاد هستید که از رنگ و تصاویر زیادی برای شکل دادن به این تجربه استفاده کنید. از طرف دیگر ، اگر وب سایتی را طراحی می کنید که روی مصرف اطلاعات متمرکز باشد ، به عنوان مثال یک وبلاگ یا یک مجله ، پس بر قابلیت استفاده و خوانایی آن تمرکز کنید. رابطی ایجاد کنید که محو شود و کاربر را از دسترسی به محتوا منحرف نکند.

 

Stubmatic یک برنامه آنلاین باکس آفیس بود. وب سایت خارجی آنها دو هدف دارد: توضیح آنچه که این سرویس انجام می دهد و وادار کردن افراد به ثبت نام. بازدیدکنندگان جدید ممکن است فقط برای چند ثانیه در وب سایت شما باقی بمانند ، بنابراین اگر نمی خواهید آنها را از دست دهید باید خلاصه باشید. شما می توانید این کار را انجام دهید:

 استفاده از تصاویر و نمودارهای بزرگ برای نشان دادن عملکرد محصول یا خدمات خود.

 نمایش تصاویر از برنامه شما. قبل از اینکه متعهد به بارگیری یا ثبت نام شوند ، افراد مایل به دیدن شکل ظاهری آن هستند.

  ارائه یک تور ، با استفاده از مثالهای توصیفی در مورد چگونگی خدمات شما می تواند به آنها در حل یک مشکل کمک کند. اگر می توانید یک فیلم نشان دهید. تلاش کمتری که مردم برای درک عملکرد بهتر برنامه شما انجام می دهند.

در دسترس بودن پیوند ثبت نام از همه صفحات

 

برای موفقیت ، وب سایت باید از میزان بسیار محدود توجهی که بازدیدکنندگان به آن می دهند ، نه تنها با اطلاع رسانی ، بلکه آموزش آنها در مورد آنچه محصول شما انجام می دهد و مزایای آن ، بهترین استفاده را ببرد. Stubmatic از عناصر طراحی به طور موثر برای دنبال کردن اهداف استفاده می کند.

 

TechCrunch یکی از محبوب ترین وبلاگ های فناوری است. طراحی جدید آن هر یک از عناصر گرافیکی غیرضروری را از صفحه حذف می کند. آنچه باقی مانده است فقط محتوا ، تبلیغات و پیمایش است. خطوط ظریف و سایه های خاکستری ساختار صفحه را ایجاد می کنند ، با این وجود رابط کاربری تقریباً نامرئی است و محتوای آن را مستقیم در ردیف جلویی قرار می دهد. برای وبلاگی که روزانه چندین مقاله جدید ارسال می کند ، این قالب ایده آل است زیرا دسترسی سریع و آسان به مطالب را تسهیل می کند.

 

2 نتایج را اندازه گیری کنید

 

هنگامی که وب سایت خود را طراحی و مستقر کردید ، وقت آن است که موفقیت خود را بسنجید. این مسئله به اندازه دو مرحله اول مهم است ، زیرا تا زمانی که عملکرد خود را به خوبی نشان ندهید ، نمی دانید در تحقق اهداف شما موثر است یا نه.

اگر هدف شما افزایش تعداد ثبت نام در سرویس شما است ، آن را اندازه گیری کنید و ببینید آیا تغییرات شما تأثیر مثبتی دارد. اگر می خواهید تعداد مشترکین وبلاگ خود را افزایش دهید ، آمار RSS خود را بررسی کنید. اگر می خواهید مشارکت کاربر را افزایش دهید ، ببینید آیا نظرات بیشتری دریافت می کنید یا پست های بیشتری در انجمن دارید یا هر چیز دیگری که در زمینه شما مرتبط است.

البته می توانید از افراد نظرات خود را نیز بخواهید ، و این یک روش بسیار خوب برای بررسی اینکه آیا در مسیر درستی هستید یا خیر. مراقب باشید هر پیشنهادی را که مردم می دهند اجرا نکنید. هر کس سلیقه و خواسته های مختلفی دارد ، بنابراین همه در مورد ظاهر وب سایت شما نظر متفاوتی دارند. اگر بازخورد جمع آوری کردید ، به دنبال الگوها باشید. ببینید آیا مسائل مشترکی وجود دارد که جمع می شوند و با آنها مقابله می کنند.

اندازه گیری معیارهای مختلف وب سایت برای خود یک علم کامل است و از حوصله این مقاله خارج است. اما هرچند تجزیه و تحلیل دقیق شما در این مرحله واقعاً مهم نباشد ؛ نکته مهم این است که حداقل شما راهی برای اندازه گیری اهداف اصلی خود دارید. می توانید از این اطلاعات برای دیدن اینکه آیا با طراحی خود و یا هر تغییری که در آینده یا خود مشتری ایجاد می کنید ، در مسیر درست حرکت می کنید ، استفاده کنید.


حتی اگر بودجه محدودی هم دارید ، می توانید با استفاده از ابزارهای رایگان مانند Google Analytics اطلاعات زیادی در مورد نحوه استفاده از وب سایت خود بدست آورید ، از جمله پوشش صفحات برای دیدن اینکه پیوندها روی چه چیزی بیشتر کلیک می شود و همچنین توانایی برای ردیابی قیف های تبدیل.

 

3 کایزن

 

یک فلسفه ژاپنی به نام "کایزن" وجود دارد که تمرکز خود را بر بهبود مستمر با استفاده از مراحل کوچک می گذارد. وقتی در وب سایت خود کار می کنید ، باید به فکر کایزن باشید زیرا نسخه ای که به تازگی منتشر کرده اید نسخه نهایی نیست. حتی نیازی به نسخه نهایی نیست.

شما همیشه می توانید پیشرفت هایی انجام دهید و ماهیت یک وب سایت به شما امکان می دهد در هر زمان این موارد را معرفی کنید. دلیل این امر این است که یک وب سایت مجله ای نیست که شما آن را چاپ کرده و بید: وقتی نسخه مجله از دست شما خارج شد ، نمی توانید هیچ تغییری ایجاد کنید یا اشتباهات یا غلط های املایی را برطرف کنید. یک وب سایت اما در سرور شما قرار دارد: اگر اشتباهی پیدا کردید ، می توانید بلافاصله آن را برطرف کنید. در همین راستا ، می توانید بهبودها و به روزرسانی های تدریجی را انجام دهید تا وب سایت شما در خدمت رسانی به عملکرد خود موثرتر باشد.

با استفاده از نتایج اندازه گیری های خود می توانید مناطق مشکل را شناسایی کنید. شاید بازدیدکنندگان شما نتوانند پیوند RSS را پیدا کنند ، یا نرخ پرش شما خیلی زیاد است یا یک صفحه مهم در وب سایت شما بازدید کافی ندارد. هر مشکلی که باشد ، همیشه راهی برای بهبود امور وجود دارد.

نتیجه 

اساس اصلی طراحی استراتژیک به سادگی عقل سلیم است: شما چیزی را برای هدفی خاص می سازید ، بنابراین مطمئناً باید این هدف را از طریق طراحی خود برآورده کند. اما در واقع بسیار آسان است که اهداف خود را از دست دهید و در نهایت به چیزی زیبا دست می یابید اما در نهایت در متن آن کار نمی کند. بسیار آسان است که بخواهید در دام اجرای جدیدترین روندهای طراحی قرار بگیرید ، فقط به این دلیل که جذاب به نظر می رسند یا بخشی از وب سایت شما را شکل می دهند تا شبیه وب سایت دیگری باشد که شما واقعاً دوست دارید بدون اینکه ابتدا در مورد چرایی انجام آن فکر کنید و یا بدانید که چگونه با هدف پروژه شما

 

با تفکر در مورد هر تصمیم طراحی که می گیرید ، از افتادن در این تله ها خودداری کنید. چرا این دکمه به این رنگ است؟ چرا ما از زبانه ها استفاده می کنیم؟ چرا باید از آی ها در اینجا استفاده کنیم؟ هنگامی که عادت کردید از هر تصمیم طراحی خود سال کنید ، تمام روند کار تمرکز بیشتری پیدا می کند. درباره محصول یا سازمانی که نماینده آن هستید فکر کنید. به مخاطبان هدف و نام تجاری خود فکر کنید. چه چیزی در این زمینه کار خواهد کرد؟ چه چیزی انتظار می رود؟ چگونه می توانید از طراحی برای دستیابی به بهترین وجه اهداف وب سایت استفاده کنید؟ فقط یک وب سایت زیبا درست نکنید: وب سایتی درست کنید که واقعاً کارساز باشد.

 

 

شرکت سئو اینجا، متشکل از تیمی جوان و متخصص در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت است که می تواند بهترین و تخصصی ترین مشاوره را در این زمینه به شما ارائه دهد. تیم تولید کننده محتوا، تیم طراح سایت و کارشناسان سئو می توانند پروژه را به صورت کامل برای شما آماده کنند.


rond سایت ,طراحی ,استفاده ,توانید ,مورد ,دهید ,اندازه گیری ,تعیین کرده ,وجود دارد ,انجام دهید ,ایجاد کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شعبانی javoonesheytoon مجله بانوان و دختران ایران زمین وبلاگ شخصی علی محمودی تولید کننده سرویس خواب سالم شو zainhwvpio797 website